Container Icon

kembali....


sekarang ak dah balik semula ke tempat yang paling aku suke kot.hehehe...semalam merupakan perjalanan yang paling lama yang pernah aku lalui.huhuhu....around 11jam.waaaa....penat gler dengan jam yang melampau.kalah jem roti....hehehe.dan sekarang aku tengah kebulur coz cafe tak buka....huhuhu...

sebenarnya aku amat bersyukur kerana balik awal ke sini.aku rasa kalau aku duduk di kampung, aku lebih terseksa.bukan terseksa kerana family aku tapi sebab yang lain. aku harap aku akan dapat tinggal lebih lama kat kampung tapi hati aku perlukan terapi yang segera agar aku dapat bangkit semula dalam masa yang terdekat. aku tak nak ada orang realize kesedihan aku ni. and bila aku balik sini, aku blh increase semula aku pny momentum untuk sesuatu yang lebih berfaedah. aku rasa dah macam lari dari kenyataan je.hehehe...




chaiyok!chaiyok!chaiyok! i can do it!!! buang yang keruh, ambik yang jernih.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: