Container Icon

Cerita hari ni

hari ni last day aku jadi driver utk mak cz dh xpayah hntar makanan RMT ke sek.
bila ntah akan drive kete ag..



hari ni starting day untuk persediaan raya plk.
lepas je balik dari sek,
terus bersihkan umah..
kerja aku xlain,xbukan adalah setelkan langsir.


dah setel tanggalkan langsir semua,aku kemas bilik pulak.
susah bila 3 dara berkongsi bilik ni.
barang2+baju2+buku2(akulh juara cz hantu novel)+beg2+so onlh=banyak.


pening kepala aku fikir nak ngemas camne.
walaupun begitu(peh skema je ayat aku),
aku telah merajinkan diri aku menceriakan bilik ktorang dgn decoration yg ntah pe2.
gantikn matahari straw adik aku tu.

banyak sebenarnya aku nak hias kat bilik ni tapi xjd r cz next year dh pndah umh baru.
xsabarnye nk masuk bilik sendiri..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: