Container Icon

Sisipan Hati..

sudah lama tak berceloteh di sini..
kenapa??
biasalah masalah internet yang asyik buat hal dan masalah diri sendiri, malas.
cukup senang berbicara di dalam hati
berbanding meluahkan di sini..

hari ini aku ke sekolah lama aku dulu,
jumpa cikgu2 lama yang ada.
suka n gembira jumpa dengan diorang semua.
Syukur,diorang semua masih sihat n utuh berjuang membentuk anak bangsa.
satu je soalan yang aku tak boleh lari tadi,
bila nak hantar kad jemputan?
hahahaha...
kelam aku tetiba
soalan cepumas tu...
last2 jawapan aku:
cikgulah tolong carikan untuk saya....
hahaha....

berat soalan tu coz aku dah penat nak cari jawapannya..
apa2 pun aku pasrah n redha,
kerana ia pasti tiba cuma bila n siapa saje yang tidak diketahui
kerana semua jawapan itu ada padaNya..
manusia hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan.
Peace No Wars.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: