Container Icon

Rintihan...


"I just wanna share this song to you..tpi apa kan daya..hahaha..xpa lah bu..even bkan first person who wish you..i still remember you..n even you r not here when i need you..i know, you r always in my heart..happy brthday ibu..sya syg ibu smmpai nfas trkahir..trima ksih bnyak atas smua yg dh dberi slama ni.."

Sengaja aku besarkan ayat yang telah membuatkan aku menitis air mata pada malam ini..
Ingatku hari ini tiada yang akan meretakkan hatiku sempena hari lahirku...
namun.....
rupa2nya aku silap...
retakku malam ini lebih hancus dari malam2 sebelumnya....

wahai mentari...cepatlah muncul
pagi muncul=semangat baru muncul
Allah...sungguh aku sedang terluka kini...
Sudah aku tiada daya menahan ia dari mengalir turun..

mentari.....muncullah...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: