Container Icon

hepi bufday to me...

walaupun dah lambat, aku tetap nk wish bufday aku melalui blog ni.hehehe...hari 2 p midvalley sambut dgn my sis. hepi sangat even ktorang just sambut dua orang. siap da kek lagi. nana yang belikan. ktenya khas untuk kakaknye..terharu gler masa tu. ktorang sambut kat food junction kat atas2.




tp yang sedeynye time balik tu, komuter cam sardin je. bukan stakat sardin tapi bapak segala sardin. full gler.sampai klu terasa nak jatuh pun, confirm takkan jatuh. sangat padat n mampap. takut aku duk sorang- sorang dalam komuter tu. nasib baik adik aku dapat balik nek komuter yang lenggang.klu tak, mesti aku riso giler. dahlah dia sorang2. aku pn sorang2 tp takpe dah bese sangat.

Cute Birthday  Comments

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: