Container Icon

Impian...


Tetiba aku letak gambar yang dream2 kabur
Nape ek??
Sebab belum jelas apa impian ke??
Tak adalah....sebab gambar ini saje yang mampu mencuit tangkai hati aku untuk terus berceloteh tentang impian aku.

Agak-agak banyak tak impian aku??
Sesungguhnya impian aku terlalu banyak hingga kadang-kadang impian yang tak masuk akal pun ada.
Salah satu impian aku adalah nak ada tanah kebun sendiri yang hasilnya nanti mampu aku pasarkan ke luar negara.
Wah bukan main besar lagi impian aku yang ni.
Aku jugak tanam impian sejak dari kecik[2 pun lepas tengok cite cina] untuk menjadi seorang penulis.
Aku ingatkan impian aku yang ini sudah lama terkubur tapi rupa2nya tidak.
2,3 hari ini hati aku macam terlalu membuak-buak untuk memenuhi impian nan 1 ini.
Bukan berniat untuk mencari populariti tapi hanya untuk merasa bagaimana rasanya menjadi seorang penulis.
Maklumlah selama ni asyik beli n baca novel yang orang lain hasilkan aje.
Terbit jugak tunas dihati thats 1 fine day, aku akan menghasilkan novelku sendiri.
Waooo...gempak beb.

Banyak lagi sebenarnya impian aku telah oleh kerana aku malas nak taip,  tak bolehlah aku nak paparkan dekat cni[ see,macammanalah aku nak menghasilkan novel sendiri ni??asyik malas je kerjanya]

Impian tu penting sebenarnya kerana dengan impianlah kita dapat menetapkan haluan perjalanan kehidupan kita nanti.
Rasa-rasanya ada tak orang yang tiada impian?





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: