Container Icon

Dan Akhirnya....



Setelah sekian lama menanti,akhirnya dapat juga aku menjenguk ke blog aku ni.sukenya....hehehe.lama giler aku tunggu.kerek punya wireless.rasa macam nak sepak je.nak buka website ni tak boleh,nak buka website tu tak boleh.baik tak payah bagi wireless.tapi tak pe...sabar tu separuh dari iman.hehehe.....



2,3 hari lepas aku sakit.huhuhu....tak terbangun aku dibuatnya.food poison+gastrik+demam.memang mantap gler r.kena serang sekali gus.memang longlai aku.huhuhu..dah sakit dalam 3 hari baru aku pergi jumpa Dr.Tu pun sebab dah tak tahan giler.tapi yang sakit hatinya,makin aku ikut arahan Dr,makin aku sakit.and makin teruk ada.yang bagusnya...aku tak tinggal pose pun.hehehe(cewah,riak nampak.tak baiklah).huhuhu...tapi syukurlah sekarang aku dah sihat and tengah enjoy dengan bulan puasa.hehehe...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: