Container Icon

Kenangan Di Mines.....





Hari sabtu hari tu aku pergi Mines.bukan aku sorang tau.aku bawa konvoi ke sana,c.dah,dada and yanti.sebelum naik bas u,aku,c.dah and dada sibuk bergambar tapi gambar2 tu semua macam xleh pakai semuanya kecuali yang aku mbik (betul ke???perasaan je tu.hehehe).kitorang naik mines cruise dari jeti ke mfs.boleh je nak jalan kaki pergi ke mines tu tapi semperna meraikan c.dah yang mai lepak2 kat u aku,naiklah 'teksi air' tu (macam lawak je bila panggil teksi air.hehehe).tapi yang sedihnya 'teksi air' tu dah naik harga,rm1.cayax??ni buktiny....







kecoh Mines tu dengan kehadiran ktorang.(even xde r kecoh sangat pun.hehehe...).c.dah macam teruja gler untuk shopping masa kat Mines tu.suke aku tengok.macam- macam ragam dia,sekejap angkat baju ni,lepas tu baju yang lain pulak.sekejap angkat seluar ni,lepas tu seluar lain pulak.dalam dilema yang amat.hehehe.cuba teka sape yang jadi penasihat dia...tentu r dada coz aku pulak jadi penasihat yanti untuk beli baju anak saudara dia( anak sedara ek bukan anak sendiri.hehehe)


lepas tu ktorang pergi food court pulak.buke pose da...:P.kat situ pun kecoh jugak.sebab aku and c.dah try menu lain.tak sedap langsung.memang tak kena langsung dengan selera aku.huhuhu.( lepas raya ni,aku takmo dia belanja aku claypot even dia awal2 lg dah cakap nak belanja aku claypot.takmooooooooooo....serik.huhuhu).







lepas makan sambung ag shopping.tapi bukan shopping sangat sebenarnya.just curi2 mbik gambar dengan teddy bear.aku,c.dah and dada r punya keje.yanti sibuk cari hadiah kat member dia.yanti cari hadiah,ktorg sibuk bergambar. ( best mbik gambr sorok2.hehehe....)






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: