Container Icon

nape horoskope semalam takde??



sebab wireless semalam tak sihat so tak bolehlah nak tulis blog. huhuhu...lagi pun semalam aku busy tau( mesti r ko tak tau.ko bukan sebilik dengan aku pun.hahaha...). aku dah setelkan assignment k.ya lala semalam. terasa macam lega yang amat sangat :-). aku bukan terlampau rajin or takde kerja nak buat tapi aku kesian kat k.ya lala. she really miss lala. maklumlh,sebelum ni lala yang tolong dia setelkan assignment and of course assignment yang aku buat semalam tak seperfect macam arwah buat dulu ( almaklumlah,aku ni tak minat history.dulu belajar pun sebab nak exam.so sekarang ingat- ingat lupalah.hehehe....tapi kalau bagi yang berkaitan dengan komputer,aku rasa no hal skit kot.hahaha...) tapi at least aku mencuba yang terbaikkan?? ( tapi betul ke yang tu yang terbaik??bak kata nabil, lu pikirlah sendiri.hahaha...)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: