Container Icon

masa cutiku...


aktiviti cuti sem...

13 nov..
- pukul 4.30pagi sampai kat umah.
- teman ma masak untuk jamuan hari tu,nasi ayam.
- petang tu still lagi belum rest coz p pasar minggu beli ayam
- on that time also beli watch baru kat ma( time tu nak baiki tali jam putus).

14 nov..
- p kenduri kesyukuran kat umah kawan ma.
- and seperti bese, orang kampung tengok aku macam tak pernah tengok orang(maklumlah orang jarang boleh nampak aku and kakak aku).
- aku siap kena soal siasat lagi kat kenduri tu( macam kena attack dengan FBI je. dah rasa macam tahanan ISA je.huhuhu...).

15 nov...
- p kenduri kawin kawan ma merangkap umah arwah cikgu aku(anak dia kawin).
- malu giler coz jumpa dengan almost all of my teacher at secondary school. siap cikgu aku nak tarik aku duk kat diorang- sembang- sembang tanya khabar and cerita.
- malu rrr coz semua cikgu tegur aku coz dah lama tak nampak. look like aku dah lupakan sekolah and diorang semua.nope...aku tak lupa diorang just tak de masa and kenderaan nak p sek. lagi pun sekolah tu dah tak macam dulu lagi.sekarang dah hancus.

16 nov..
- p bandar,jalan - jalan teman ma p klinik.
- p beli raket and shuttle nak isi masa terluang.
- beli puzzle macam bese everytime p bandar.hehehe...

17 nov..
- hari ni p bandar lagi.
- teman ma p ambil cek.
- hari ni aku beli gam je satu...nak mula cantum puzzle.hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: