Container Icon

Kunjungan ke pusat kesihatan universiti...

salam...selamat tengahari. hari ni kelas aku mula 8-10pg.
lepas tu ada gap 5jam.
dalam masa 5jam tu, banyak jugak r perkara yang dapat aku setelkan.
perkara yang paling 1st aku buat tadi, apply sticker motor.
dah dapat dah tapi tak lekatkan lagi coz tak cantik...huhuhu:bm:

lepas tu aku p library, p mbik buku yang aku request.
then p pejabat kolej usha surat dari pakwe (hahaha...ada lagi ka orang zaman sekarang bercinta guna surat??cam tak ja...hehehe@oh).
caya ka aku tunggu surat dari pakwe??
edok eh..aku usha surat dari k.angkat akulh.
tapi xde pn.@garu
lambat lagi kot sampai.

lepas tu aku bergerak yang aku memang nak kunjungi,pk.
hehehe@cinta
mesti orang pelik nape aku suke sangat p pk.
kalau tanya aku pun, aku xtawa kenapa.
tapi yang pastinya kali ni aku p sebab aku tak sihat :sakit:
semalam aku muntah.
lemah longlai rasanye.
dengan batuk yang tak hilang-hilang.
rumet aku lagi dahsyat, dia mbik virus dari aku tapi
dia demam siap balik umah ag.

kat pk aku dapat 6 jenis ubat.
yang lawaknye dr yang cek aku tu foreigner.
aku dh siap goncang n tunggang otak aku cari vocab nak describe keadaan aku kat dia t.
last-last sekali masuk bilik,
dia cakap melayu.
terus aku helakan nafas lega.
hahahaha...
lawak giler...@lol

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: