Container Icon

cerita semesta 5 seorang bakal guru......


tetiba aku rasa macam best je nak listkan semua aktiviti aku sepanjang sem ni. takde r sedetail detail yang ada tapi yang lepak tahap sentap je.hahaha..

bermula dengan perkara pertama yang aku lakukan semesta ni,uruskan perpindahan dari umah sewa ke kolej swasta. macam nak nangis coz dari duduk umah sewa 3rd floor alih - alih masuk kolej tingkat 5.waaa...sangat seksa[mula - mula jelah.hehehe....]

perkara kedua yang agak havoc yang aku buat sem ni,hampir kena saman dengan pak guard 2 kali[ tapi lepas tu tak insaf - insaf juga].sentap je bawa motor without license. nampak gaya berhemah macam lesen segala kelas ada tapi satu habuk pun takde.hahaha...Insyaallah sem depan aku insaf coz sem depan dah nak ambik lesen motor and kereta dah. nanti mulakan upacara mengepow along and abang minta beli motor or kereta.hahaha*devil*.

perkara yang aku tak boleh nak time and paling takleh nak time time budak - budak perdagangan kenengkan aku dengan sorang budak yang amat aku alergi. ada ke patut setiap kali ada kelas dengan budak, diorang ushakan aku and budak. memang masak r aku kena tapi lepas tu aku dah tak bagi chance kat diorang kenakan aku coz aku pulak keluarkan aura jurgon aku bagi diorang sentap tengok penerimaan aku atas pengushaan diorang[kalau cikgu bm aku baca blog ni mesti sentap and keciwa dengan aku coz dah merosakkan bm.hahaha].

sape sangka aura novel aku telah naik satu level lagi. aku dah jadi macam orang gilak novel je. bayangkan sem ni aku beli 9 buah novel and semuanya keluaran jemari seni. habis melayang duit aku.makan berkira tapi kalau bab beli novel,duit tak cukup pun aku buat cukup.hahaha.xpe janji aku puas hati.ini koleksi novel - novel aku sem ni:


















banyak gak r perkara happening sem ni tapi otak aku dah beku nak fikir. dah puas goncang dah cari isi tapi quite slow. mybe sebab coverage tak ok kot, router letih and need the rest[hahaha..dah kuar ayat komputer dia.mesti en.hakim bangga ada student macam aku even aku masuk kelas pun macam chipsmore,sekejap ada sekejap tak ada].

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: