Container Icon

CiTe TEnTaNG HaTi...


dah agak lamakan kita tak cite pasal hati. bese r aku busy nak final exam. sekarang dah habis exam tapi tak boleh pulak nak cite banyak coz aku pun dah kena stop blogging buat a while coz cuti and....balik kampung.wah tetiba rasa heaven je.hahaha[jangan jealous bagi orang yang tak balik kampung tu].

ok berbalik pada topik kita. hati aku sem ni macam beku semacam boleh.

ntahlah bagi aku semua orang sama je tapi da sesetengah manusia ni nak kawan pun kena pilih paras rupa jugak. pe masalah?? ntahlah. gaya tu macam mandat besar kalah petala ke lapan je.huh!. susah kalau orang rasa dia hensem and cun sangat ni[masalah jiwa betul tu.patut hantar ke Tampoi]. nak je aku cakap kat budak - budak yang jenis macam ni, tak hadap pun kat diorang tu.buat semak jiwa je kalau kawan dengan orang macam tu.

takpe - takpe cuti ni aku nak renovate hati aku ni. biar jadi lebih baik. tak ambik port dengan perkara - perkara yang kait dengan hati ni macam dulu.hahaha*devil*.


malam kelmarin aku baca artikel. best gak artikel tu.t aku postkan. dari perkara yang diketengahkan dalam tu, aku tak terasa pun sebab aku tak terlibat dengan situasi tu. tapi artikel tu quite menyedarkan aku r.

aku akan cuba sedaya upaya untuk membersihkan hati aku ni.kasi vanish, letak clorox and another detergent bagi baik punya hati ni.

dah cukup - cukup dah buat kacau semester ni sampai chaos aku plus haru biru[cewah..tajuk filem tu.hahaha] hidup aku. takde r haru biru sangat. tapi kalau cakap haru hijau pun ok gak[hahaha*devil*]. nasib baik last - last before final boleh tolerate skit. pendek kata tak lama r situasi tu. tak lama pun macam hawau jugak r hidup aku time tu. flat je memanjang.

terus rasa tak sabar nak balik[hahaha]. tapi harap - harap kata -kata c.dah tak masin. ada ke patut dia doakan agar ada orang masuk risik aku macam masa cuti sem lepas. toyol betul c.dah ni. aku hope so takde r perkara macam tu jadi lagi. memang da niat nak bina masjid tapi belum sampai masa lagi. belajar dulu.

lepas tu bila dah jumpa jodoh, bolehlah bina masjid. buat masa sekarang tak perlu fikir semua tu,buat semak otak je. aku tahu, aku boleh lakukan yang terbaik untuk diri aku.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: