Container Icon

aku cuba bangkit.....



From Him that I came,to Him that will I be returned.Sepatutnya aku hidup untuk itu. kata - kata inilah yang cuba aku selitkan dalam hati aku agar aku mampu berdiri kembali. mengapa perlu memikirkan perkara yang lepas. kata dia, semua orang ada masalah malah lagi teruk dari kita pun ada. ntah aku pun tak tahu mengapa aku sering kalah dengan sikap dia yang caring itu. walaupun sudah berapa kali aku ingatkan diri untuk tidak berurusan dengan dia lagi. tapi hati ini tetap degil. dengan kata - kata semangat yang ditiupkan dalam diri ini, akan aku cuba bangkit.kata dia lagi, dia yakin aku mampu untuk bankit kembali dan dia doakan yang terbaik untuk aku. aku harus kuat. kuat untuk bangkit. kuat untuk memberikan kegembiraan kepada orang lain. aku akan cuba. tampallah senyuman plastik agar tiada yang menghidu kesedihan dan kepincangan dalam hidupkku ni... walau aku tiada teman untuk mengadu tapi aku tetap mempunyai Dia untuk aku adu dan merintih.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: