Container Icon

gara-gara hujan....


bukan aku nak salahkan hujan pun sampai aku boleh demam semalam.aku salahkan diri aku sendiri rrr.dah ada payung tapi boleh keluar pergi ke kelas tak bawa payung.lepas tu tak pasal- pasal kena hujan and lepas tu dah rasa high semacam je.rasa macam jalan atas awan je.pagi tu minta nina tolong sign kelas ekonomi sebab tak boleh bangun sebab kepala dah rasa hanyut tahap petala ke lapan.nak makan panadol pun kena tahan sebab hari ahad ni aku nak pergi derma darah.kalau aku makan panadol tu,sia - sia je aku nak pergi derma darah.confirm aku kena reject sebab ada drug dalam badan.dahlah semester lepas aku dah tak derma darah.kalau semester ni aku tak derma lagi,memang aku cari nahas.kan tak pasal - pasal aku dapat penyakit lain nanti.penyakit yang sedia ada pun dah tak larat nak ambik tahu.tapi aku rasa aku boleh je nak elak diri aku dari kena hujan,tapi sebab masa2 aku ada hal yang menyebabkan hati dan otak aku berfikir melebihi petala langit so aku redah je hujan tu.bukan aku tak tahu apa implikasinya lepas tu tapi sebab hati dah tepu dengan jurgon - jurgon yang tak sepatutnya ada terjadilah kejadian tu.aku bengang bila member aku sendiri kutuk aku depan member - member lain.depan aku dia cakap lain and depan orang lain,dia cakap lain.siapa tak bengang beb.berasap.bila aku tengok dia,mesti aku akan makan hati tahan sakit hati.mybe dia tak tahu kot aku dah tahu.tension aku.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: