Container Icon

Presentation...



"Bila mengajar nanti,cakap jangan laju sangat ok"kate Dr.Foo.hahaha.tulah komen pertama yang kuar selepas aku habis present.aku pun dengan santun cakap kat dr,"kejar masa dr".aku tahu tempo aku laju sangat tapi nak buat macam mana,kalau tak tak sempat nak kejar point.tapi tak pe coz yang lain dr puji je.nilah presentation pertama aku untuk semester ni.aku ada 2 ag presentation,1 data analysis n 1 ag teknopen.wah rasa macam tak percaya je semester ni dah nak habis dah.huhuhu.sedar tak sedar,dah nak masuk bulan september dah.ni aku tengah bertungkus lumus menyiapkan assignment - assignment yang ada.this weekend,aku tinggal sorang je kat bilik.rumet - rumet aku semua balik kampung.sedihnya 1st day pose sorang - sorang.huhuhu.ngatkan nak pergi jalan tar tapi kena pergi sorang - sorang jelah coz semua orang busy.takpe r bukan tak bese pun pergi jalan sorang - sorang.hari tu boleh je pergi pwtc sorang - sorang.came onlh,tak mati pun awak jalan sorang - sorang.awak mati nanti pun tanam sorang - sorang jugak pe.tak payahlah nak bergantung kat orang lain sangat.awak pun dah takde kawan nak bawa ke hulu-hilir.kawan yang ada sekarang,dah tak boleh nak ajak kuar dah.sedarlh sayang oii...awak tu dah tinggal sorang - sorang r.dia dah ada pakwe and dah tak perlukan awak.takkan awak tak boleh time hakikat ag yang awak selalu kena tinggal and setiap ajakkan awak tu,selalu je kena tolak.so stop from hanging to other person.before ni,boleh je awak bina life and dunia awak sorang -sorang.so takde salahnya kalau awak mulakan sekali lagi.chaiok!mulakan sekali lagi!gambate.:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: