Container Icon

why it can be happen???

boys are stupid,throw rocks at them,pots and pans to.man too....
boys and man can be our friends but not to trust.why and how i be like this???don't ask me that question but you can ask that question to my schoolmates.

mengapa aku perlu benci pada mereka yang bergelar lelaki???bagi aku,mereka semua sama....aku bukan bencikan mereka dengan sepenuh hati aku.aku just tak dapat nk accept diorg masuk dalam life aku.bagi aku berkawan mybe aku mampu tapi untuk memulakan sesebuah perhubungan,aku kena fikir semula.bukan senang aku nak adapt kemasukan mereka dalam life aku after aku diseksa,dihina,dikutuk selama 5tahun.aku mencari kekuata untuk memulakan persahabatan dengan mereka tapi xsemua orang aku mampu untuk adapt masuk dalam life aku,espacially budak lelaki sekolah aku.mybe bagi diorang senang,lupakan jelah....benda yang dah berlalu.yes semua tu dah berlalu tapi parut yang ditinggalkan masih lagi berdarah.bila nak sembuh????ntahlah mybe susah skit kot sebab luka ni terlalu dalam.aku bukan dendam dengan mereka tapi setiap kali aku nampak mereka,aku pasti aku teringat semula kisah duka tu.macam layar yang ditayangkan.bagi mereka semua tu perkara zaman kanak-kanak,zaman tak matang dulu tapi bagi aku,semua itulh yang mencorakkan pergaulan aku sekarang.masuk tahun ni,baru 3 tahun setengah aku berkawan dengan insan yang bergelar lelaki.and tetiba sekarang aku rasa macam nak kembali pada diri aku yang dulu,no man ni my life.y???aku pun tak tahu kenapa.sampai coursemate aku yang lelaki tu pun dah mula jadi mangsa keadaan.sori my friend.aku tak berniat nak sakitkan hati kau tapi perasaan benci ni datang kembali.y???aku pun tak tahu kenapa.aku rasa macam hidupku dah kembali seperti dulu.aku rasa macam nk lari dari life yang ada sekarang ni.nak bawa diri jauh dari sini.hidup bersendirian tanpa sebarang gangguan.dengan tenang dan aman.aggghhh,aku dalam keadaan yang tension sekarang....huhuhu.siapakah yang dapat membantu aku keluar dari perasaan yang tak jelas ni....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: