Container Icon

time kasih...



hari tu keluar dengan k.mimie.tak keluar ke mana pun just ke park view je.k.mimie belanja makan chicken chop.best.sayang kat k.mimie.bukan sayang kat k.mimie sebab k.mimie belanja makan tau.sebelum makan tu,pergi shopping kat tepi park view tu jugak.aku beli sehelai tudung and k.mimie beli sepasang baju warna coklat berkain songket.lepas keluar dengan k.mimie,aku bawa pulak rumet aku pergi maha2008 dengan motor.kat sana jumpa k.fasha.k.fasha makin comel.hilang rindu kat k.fasha.lepas tu aku beli pulak tudung 1 lagi sebab tudung yang beli dengan k.mimie tadi,tak oklah nak pakai.kecik,tak selesa.lepas habis maha2008,aku bawa rumet aku tu pergi pasar malam.kita orang beli kebab je.habis membeli terus balik.sebelum tu da jugak usha2 tudung takut ada yang berkenan kat hati tapi takde.opps...lupa pulak nak cakap,masa dekat maha2008 tu,beli jagung.biasa dia jual 1=rm3 tapi hari tu dia jual 3=rm5.tuah kami kot.tak pun sebab masa tu dia dah nak tutup gerai.hehehe.masa kat gerai tu,dia cakap sedap kalau buat cekodok jagung ni.masa tu aku dah pelik and blur semacam je.tak pernah pulak aku terfikir ada cekodok jagung sepanjang aku memasak selama ni.nampak gayanya,malam tu aku dapat resipi baru.hehehe.mybe dalam this week kot aku try buat.ni pun aku tengah duk fikir2 apa nak masak sepanjang puasa ni.bebudak ni bukannya boleh bagi idea pun.nanti jawab diorang,ntah...kitorang ikut je.kitorang makan je.tolak batu and kayu.aduss...aku pulak yang masak nak fikir nak masak apa untuk diorang nanti.huhuhu.and time tu aku akan gongcang and tunggak otak aku nak cari idea nak masak apa.nasib baik aku dah khatam masak yang best2 dengan ma cuti semester hari tu.kalau setakat nasi ayam,nasi tomato...bolehlah.nak yang lagi best...sori ek...belum khatam.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: