Container Icon

Sukanya.....



hari ni aku rasa hepi sangat.bonda telah memendekkan masa untuk aku ambil lesen.sukenya.dari bila aku tahun ke4,dah dipendekkan ke tahun ni.hehehe.bestnya...lepas ni aku dah tak akan bawa kenderaan secara haram.lepas ni aku bolehlah ada motor sendiri and nanti boleh pow myvi abang aku bila praktikal.wah..tetiba aku rasa bahgia sampai ke petala ke lapan.waaaa....bonda,anakanda rasa hepi sangat ni.thanks bonda.sayang bonda.tahniah buat bonda jugak coz hari ni kantin bonda dapat tempat ke 2 dari 1000 penyertaan.dasyatlah kantin bonda.tapi apa yang penting,lukisan aku ada sebagai salah satu hiasan untuk kantin bonda.sape tak bangga beb.hahaha.sekarang hampir tiap- tiap hari bonda call coz takut aku bawa diri lagi(dengan pendek kata,merajuk r macam hari tu).along,abang,acik and k.de,semua kena jaga hati and perasaan aku.tetiba rasa macam aku pulak anak bongsu.hahaha.along pulak,ada je soal selidik dia kat aku.hari ni aku berjalan dari kolej aku ke kolej kedua.penat beb tapi sebab atas nasihat doktor,aku tetap teruskan jugak.pergi k2 buat apa???discussion r.apa ag.buat preparation untuk presentation sok.wah...rasa macam tak sabar je nak present sok.cewah,macam dah bersedia je.dah sedia ke nak jawab Q&A??lepas siap buat discussion,ada ke patut nina halau suruh kami balik???tapi nina bergurau je.hehehe.tikah pulak,sibuk coz kena turun markas after discussion.kesian kat mama tikah.hehehe....after discuss,aku basuh baju.penat beb.hari ni tak rehat pun ag.penat...sok kelas pukul8.kelas pukul8 tu aku tak kesah sangat,tapi yang aku kesah sangat ialah adanya si RAHIM tu.TAK SUKA.....tapi tak pe,buat macam dia tak wujud je.huhuhu....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: